• Status: 2


    Malumunuz Christopher Nolan'ın son filmi Interstellar 167 dakikalık bir uzay tecrübesi yaşattı. Bu başlık altında sorularımızı sorup, teorilerimizi sunabiliriz.

    IMDB sayfası

    Interstellar Trailer #1

    Interstellar Trailer #2

    Interstellar Trailer #3

    Birkaç timeline:

    interstellar timeline


    interstellar flow chart timeline


    reddit interstellar timeline



    Beğendiklerim

    • Tee eskiden beri bir Nolan fanı olarak filmi bir bütün olarak beğendim
    • Sonunun başına bağlanması süperdi. Şerefsizim aklıma gelmemiştir dedirtti.
    • Müzikler, müzikler. Hans Zimmer naptın? full soundtrack icin Interstellar: Original Motion Picture Soundtrack
    • Oyuncu seçimleri başarılıydı. Casey Affleck dışında. Bu Affleckler sinemaya nerden bulaştı arkadaş.
    • Sessiz uzay, star trek kafası.
    • Uzay çekimleri
    • Konu zaten süper.


    Beğenmediklerim:

    • Matthew Mcconaughey aksanı tabi ki. Sesi zaten az adamın.
    • Böyle bi konu için 3 saat resmen yetmemiş.
    • Biz bi youtube videosunu zor yüklüyoruz, adam black hole datasını mors alfabesiyle yolladı.

    Benim sorularımla başlayalım:

    • Neden love constant oldu? Tamam illa bi constant olmalı da.
    • Cooper kitaplığa düşerken TARS nereye düştü?
    • Neden kitaplık? Neden başka bir yerde başka bir ana düşmedi?

    Cevapları ve diğer soruları bekliyorum.


    Devamını oku


    Yorumlar




    Yorum yazabilmek icin en az 5 karmaya ihtiyaciniz var. Paylasim yaparak karmani artirabilirsin.

    Yorumlar

    • İlk kez bu filmi izleterek öğrencilerime göreliliği hissettirebildim ve evet sinemadan çıkılıyor filmden çıkılmıyordu :)


      • aynen oyle. bir de filmdeki modellemeler sayesinde karadeliklerin davranislari uzerine yeni seyler bulunmus bence bu iki alakasiz gibi gorunen dalin birbirine yardim etmesi cok ilginc bisi :)


    • Türkçe'ye lappsss diye Yıldızlararası olarak çevrilmiştir. Bence uzun zamandır bu kadar iyi film çekilmiyordu. Ben çok sevdim. Avatar gibi abartıldı mı acaba, fiyasko olur mu dedim ama değilmiş. Herkes sinemada bir izlemeli. Hiç 167 dk gibi hissetmedim.

      Beğendiklerim

      • Christopher Nolan filmi olması. Hiç bir filmini bir kere izlemek yetmiyor. Hemen anlayabilmek için tamamen, hem de tadına varmak için.
      • Aynen @haku gibi uzay çekimleri, özellikle kara delik çekimleri. Uzay boşluklarındaki derin sessizlikler falan da iyiydi.
      • Göreliliği anlaşılabilir bir şekilde işlemesi. Elbet anlaşılmayan şeyler var. Adamı değil, konuyu suçlamak lazım. Daha nasıl anlatsın yahu?
      • Sinemadan çıkılıyor da filmden çıkılmıyor. Filmden her çıkan da "İçeride noldu la az önce" diyen ifadeler görmek mümkün.
      • Film, aşırı meşhur oyuncuların gölgesinde kalmamış.

      Beğenmediklerim

      • Sesler kötüydü. Hem Matthew Mcconaughey'in ağzının içine içine içine konuşması hem de uzayda geçen bazı sahnelerde özellikle uzay mekiğinin falan oyuncuların sesini örtmesi fena.
      • Olay aşırı aksiyon üzerine kurulu. Kim kimdir tam anlaşılmıyor. Karakterler pek iyi işlenmemiş. O yüzden bazı yaptıklarını anlamak güç.
      • Anne Hathaway'i hiç sevmem. Sırf o var diye gitmekten vazgeçebilirdim. Zaten pek oyunculuk yapmadı yine. Öyle astronot, Nasa'da biliminsanı izlenimi olmadı ben de pek. Ya da sevmediğimden öyle geliyor.
      • -----Spoiler geliyor-----

      Ya aşk için Nasa'daki adamların bir gezegeni önceliklendirmesi çok fenaaaaaaaaa.....


    Paylaş